יש נקודה שבה AI מפסיק לעזור ומתחיל להפריע. עד הנקודה הזו התוצרים משתפרים, מעבר לה הם מתחילים להחליש. זו נקודה שקופה, לא טכנולוגית, ערכית, שלרוב לא מזהים אותה. כאשר ארגונים מודדים אימוץ טכנולוגיה חדשה, המדד הבסיסי לרוב בנוי סביב שאלה אחת, אחוזי שימוש. ככל שהמספר עולה, נדמה שאנחנו מצליחים. אבל הבינה המלאכותית היא לא סתם עוד טכנולוגיה, היא עובדת לצד העובדים. אחוזי שימוש זה יפה אבל אפשר להחמיץ דבר עדין יותר, עובדים שאיבדו את הביטחון בעצמם. זה שעובד מתייעץ עם הצ'אט על כל החלטה לא